Vragen over personal training

Adres:

Vijftien Morgen 1
3901 HA Veenendaal

Stuur hieronder je bericht:



* Wij gaan zorgvuldig met je gegevens om. Lees er meer over in onze privacyverklaring.

VOEDING REGEL 3: MOSTLY PLANTS
Een korte miniserie over voeding. Daar zijn veel meningen en visies over..
Als je naar al die voedingsplannen kijkt waar mensen van opknappen, dan hebben ze 3 dingen gemeen. Vandaag het laatste deel.

MOSTLY PLANTS
Ja, lees het goed: mostly, oftewel voornamelijk of grotendeels. Plantaardig eten staat enorm in de picture, met hele fanatieke voor én tegenstanders. Dat hebben wij ook gemerkt toen we hier in het verleden over posten..

Technisch gezien zijn dit interessante aspecten:

- Veruit de meeste voedingsplannen zijn ingesteld op voornamelijk plantaardige (echte) voeding en een beperkte hoeveelheid dierlijke producten. 
- In het kader van duurzaamheid adviseert de Gezondheidsraad om regelmatig vlees te vervangen voor bijvoorbeeld peulvruchten. 
- Dierlijke producten hebben een hoge caloriedensiteit. Dat betekent dat een bord vol met vlees veel meer calorieën bevat dan een bord vol broccoli. 
- Als je daarentegen geen dierlijke producten eet, moet je supplementen innemen om geen tekorten op te bouwen. 

WAT BETEKENT DIT:
De laatste zin zegt dat dierlijke producten waardevol zijn voor je gezondheid. De zin ervoor zegt eigenlijk dat teveel aan dierlijke producten tot problemen kunnen leiden voor je gezondheid.
In het kader van duurzaamheid zijn er wat ons betreft nog veel vraagtekens over wat nu echt duurzaam is. We duidelijk is dat eten weggooien niet in dat rijtje past.

Daarom leggen wij je geen voedingsplan op. Op basis van jouw voorkeur en levenswijze helpen wij je aan een gezond voedingsplan. Eentje die je vol kan houden.

Meer weten? Maak kennis met ons! https://stage02.nl/gratis-adviesgesprek/
VOEDING REGEL 3: MOSTLY PLANTS
Een korte miniserie over voeding. Daar zijn veel meningen en visies over..
Als je naar al die voedingsplannen kijkt waar mensen van opknappen, dan hebben ze 3 dingen gemeen. Vandaag het laatste deel.

MOSTLY PLANTS
Ja, lees het goed: mostly, oftewel voornamelijk of grotendeels. Plantaardig eten staat enorm in de picture, met hele fanatieke voor én tegenstanders. Dat hebben wij ook gemerkt toen we hier in het verleden over posten.. Technisch gezien zijn dit interessante aspecten: 
- Veruit de meeste voedingsplannen zijn ingesteld op voornamelijk plantaardige (echte) voeding en een beperkte hoeveelheid dierlijke producten. 
- In het kader van duurzaamheid adviseert de Gezondheidsraad om regelmatig vlees te vervangen voor bijvoorbeeld peulvruchten. 
- Dierlijke producten hebben een hoge caloriedensiteit. Dat betekent dat een bord vol met vlees veel meer calorieën bevat dan een bord vol broccoli. 
- Als je daarentegen geen dierlijke producten eet, moet je supplementen innemen om geen tekorten op te bouwen. 

WAT BETEKENT DIT:
De laatste zin zegt dat dierlijke producten waardevol zijn voor je gezondheid. De zin ervoor zegt eigenlijk dat teveel aan dierlijke producten tot problemen kunnen leiden voor je gezondheid.
In het kader van duurzaamheid zijn er wat ons betreft nog veel vraagtekens over wat nu echt duurzaam is. We duidelijk is dat eten weggooien niet in dat rijtje past.

Daarom leggen wij je geen voedingsplan op. Op basis van jouw voorkeur en levenswijze helpen wij je aan een gezond voedingsplan. Eentje die je vol kan houden.

Meer weten? Maak kennis met ons! https://stage02.nl/gratis-adviesgesprek/